facebook

ДепартаментЗдравеопазване и социална работа

Актуално

viber-cover_678x410_crop_478b24840a
30.10.2018 16:20

Безплатен 30-часов курс „Новото поколение маркетинг похвати: Viber чатботове, CRM & Self-care“

Практически семинар

Корпус 1, зала 20

Организатори:
департамент „Телекомуникации“
департамент „Здравеопазване и социална работа“
департамент „Администрация и управление“

Водещи:
Viber екип и представители на фирми MusalaSoft, Smartloop, Robo, Linbots

Модератори:
доц. д-р Георги Петров
гл. ас. д-р Полина Михова
доц. д-р Кристиян Хаджиев

Участници:
студенти от НБУ и външни гости с интерес към обучението

Мобилните приложения осигуряват възможности за глобалното обогатяване, развитие и създаване на разнообразие чрез ефективно интегриране на технологични инструменти, за да се осигури обобщена и подходяща информация своевременно. 

Текущата нужда да се практикува и работи в среда на мобилни приложения изисква познаване на комплексни софтуерни решения с различна сложност в единство, обединени за конкретна цел, установени от съответния системен подход и функциониране като цяло въз основа на предварително определени закони.

Курсът има за цел да предостави знания, умения и практически компетенции на студентите да прилагат информационните технологии в практиката си, да ги запознае с процесите, необходими за създаване и компилиране на мобилни приложения. 

Курсът се фокусира върху важността на инструментариума за разработване на мобилни софтуерни услуги, като е предназначен за управление на студентски проект-базирани учебни дейности в технологична среда.

Предвидено е да се проведат 20 часа лекции и дискусии с разработчици и внедрителски звена и 10 часа практическа работа.

Темите, които ще се засегнат са:

1.(30.10) Вайбър & Бот технологиите: Въведение. Какво представляват Чатботовете? Защо ботовете са важни за брандовете и потребителите?

2.(07.11) Чатботовете: Добавена стойност. Екосистема - брандове, крайни потребители и технологични разработчици. Представяне на успешни чатботове (Case-studies). Разделяне на аудиторията на екипи, чиято цел е да презентират идея за бот решение и кампания в края на курса.

3.(14.11) Чатботовете като средство за интеракция и развлечение. Фестивални/музикални чатботове. Гост-лектор 1 - Linbots - bot startup

4.(21.11) Представяне на чатбот решения за спортни клубове, Fin tech и FMCG компании (бързооборотните потребителски стоки). Гост-лектор 2 - ROBO Agency - full marketing agency

5.(28.11) Чатбот решения за телекоми и големи корпорации: Гост-лектор 3 - Musala Soft - софтуерна компания с опит с корпоративните клиенти

6.(5.12) Чатботовете като част от маркетингова кампания: Как да използваме екосистемата на Вайбър? Цялостна кампания около чатботове. Споделяне на добри практики и кампании и тестване на готови ботове.

7. (12.12) Изготвяне на концепция за Чатбот. Гост-лектор 4 - Smartloop-startup с присъствие в САЩ и Европа.

I Част - Представяне на компанията и създадената от тях бот билдър функция в първата част
II Част - Създаване на демо бот посредством “drag & drop" платформата по екипи и презентиране на бота + методи за промотирането му